Департамент зв’язку

Директор департаменту

Хохотва Іван Іванович

044 202 00 11

hii@nkrzi.gov.ua

Основні функції Департаменту зв’язку

1. Формування пропозицій щодо здійснення єдиної державної політики з питань державного регулювання у сфері телекомунікацій, надання послуг поштового зв’язку, використання інфраструктури з метою максимального задоволення попиту споживачів на послуги зв`язку та розвитку конкуренції і підприємництва.

2. Дослідження та підготовка пропозицій з питань розвитку телекомунікаційних мереж та мереж поштового зв’язку, впровадження новітніх технологій та підвищення якості телекомунікаційних послуг та послуг поштового зв’язку.

3. Формування пропозицій з питань регулювання взаємоз’єднання телекомунікаційних мереж, подання на розгляд і затвердження пропозицій операторів телекомунікацій до Каталогу щодо взаємоз’єднання телекомунікаційних мереж.

4. Регулювання технічних та організаційних умов взаємоз’єднання з телекомунікаційними мережами операторів телекомунікацій з істотною ринковою перевагою, забезпечення рівних умов діяльності суб’єктів господарювання всіх форм власності.

5. Забезпечення формування простору нумерації, розподілу, присвоєння, переоформлення, обліку та вилучення номерного ресурсу, видачі та скасування дозволів на використання номерного ресурсу.

6. Дослідження та підготовка пропозицій з питань надання послуг із перенесення абонентських номерів, визначення організації, яка здійснює централізоване технічне адміністрування персональних номерів та перенесення абонентських номерів.

7. Забезпечення досудового врегулювання спорів між суб’єктами ринку телекомунікацій щодо взаємоз’єднання телекомунікаційних мереж, у тому числі щодо послуг пропуску трафіка, надання послуг національного роумінгу, надання послуг перенесення абонентських номерів та використання персональних номерів.

8. Розроблення та надання пропозицій щодо встановлення порядку маршрутизації трафіка в телекомунікаційній мережі загального користування.

9. Забезпечення всебічного та періодичного інформування споживачів про нормативи та рівні якості телекомунікаційних послуг та послуг поштового зв’язку.

10. Вирішення спірних питань між операторами, провайдерами телекомунікацій та їх абонентами щодо розбіжності показників тривалості послуг на лічильниках телекомунікаційних послуг, що встановлюються на кінцевому обладнанні.

11. Розробка проектів законів та інших нормативно-правових актів у сфері телекомунікацій і надання послуг поштового зв’язку, проведення їх експертизи.