Споживачам телекомунікаційних послуг та послуг поштового зв’язку

Куди звертатись у разі виникнення запитань при отриманні телекомунікаційних послуг 
та послуг поштового зв’язку?

З метою ефективного та швидкого розгляду питання, пов’язаного з отриманням телекомунікаційних послуг та послуг поштового зв’язку, у першу чергу рекомендуємо звертатися до постачальника послуг – оператора, провайдера, з яким Вами укладено договір (письмовий або усний) про надання послуг зв’язку. Якщо Ваше питання не вирішено оператором, провайдером, Ви можете звернутися до НКРЗІ, яка розглядає відповідно до законодавства звернення споживачів щодо надання та отримання послуг, отримує з цією метою від операторів, провайдерів необхідні документи та інформацію і вживає у межах повноважень заходів до захисту прав споживачів. Водночас повідомляємо, що згідно з пунктом 13 частини першої статті 32 Закону України „Про телекомунікації”, абзацом 12 статті 18 Закону України «Про поштовий зв'язок» споживачі мають право оскарження неправомірних дій операторів, провайдерів телекомунікацій, операторів поштового зв’язку зокрема, шляхом звернення до суду. 

Інформація для громадян, що проживають на території Донецької та Луганської областей


З метою удосконалення роботи із зверненнями громадян в НКРЗІ функціонує гаряча телефонна лінія: 044 202 00 81 щосереди з 11:00 до 13:00.
До Вашого відома поштова адреса, телефони за напрямками діяльності, організаційна структура НКРЗІ та розпорядок роботи НКРЗІ