Гаряча телефонна лінія НКРЗІ

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" та з метою удосконалення роботи із зверненнями громадян, в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (далі – НКРЗІ) функціонує

гаряча телефонна лінія
044 202 00 81
щосереди з 11:00 до 13:00

За телефоном гарячої лінії кожен бажаючий може отримати необхідну інформацію, роз’яснення. Для цього в НКРЗІ розроблено графік чергувань спеціалістів, а також встановлена спеціальна система зв’язку, що дозволяє споживачу отримати компетентну консультацію фахівців щодо надання послуг зв’язку безпосередньо під час розмови.

Оплата розмов здійснюється відповідно до тарифів операторів телекомунікацій; консультації фахівців НКРЗІ надаються безкоштовно.

Інформація щодо звернень, які надійшли на гарячу телефонну лінію у 2016 році

Інформація щодо звернень, які надійшли на гарячу телефонну лінію у 2015 році

Інформація щодо звернень, які надійшли на гарячу телефонну лінію у 2014 році

Інформація щодо звернень, які надійшли на гарячу телефонну лінію у 2013 році