За підтримки НКРЗІ в Україні запроваджується Національна лінія психологічної допомоги за номером 116 123

23 листопада 2017 року в приміщенні Українського національного інформаційного агентства «Укрінформ» відбувся прес-клуб щодо запровадження в Україні загальноєвропейського номеру 116 123 для служби соціального спрямування з надання психологічної допомоги.

Організаторами заходу виступила Громадська організація «Ла Страда-Україна» спільно з Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації, Міністерством інформаційної політики України, Міністерством внутрішніх справ України, Фондом ООН у галузі народонаселення та Українською асоціацією операторів зв’язку «Телас».

Із 24 листопада 2017 року Національна «гаряча» лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації переходить з номера 386 на загальноєвропейський номер 116 123.

Телефонні номери формату 116ххх визначені Європейською Комісією виключно для направлення викликів до національних служб соціального спрямування. Право на доступ до таких служб має бути забезпечено для всіх громадян на загальноєвропейському телекомунікаційному просторі.

Номер 116 123 було виділено рішенням НКРЗІ для запровадження Громадською організацією «Ла Страда-Україна» служби психологічної допомоги. Мобільні оператори «Київстар», «ВФ Україна» та «lifecell» виконали це рішення та забезпечили його доступність на всій території України.

Таким чином, на мережах рухомого зв’язку України відкрито три загальноєвропейські номери: 116 000 «гаряча лінія розшуку дітей» (дзвінки приймаються цілодобово), 116 111 «лінія допомоги дітям» (в робочі дні з 12:00 до 20:00, в суботу з 12:00 до 16:00) та 116 123 «лінія психологічної допомоги» (дзвінки приймаються цілодобово).

Реалізація таких важливих соціальних проектів стала можливою завдяки спільним зусиллям громадських та благодійних організацій, державних органів та провідних операторів рухомого зв’язку, підтвердженням їх високої соціальної відповідальності.